موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-09حوادث

فارس من| روایت دردناک جدال با مرگ در درگیری با سگ های ولگرد+ عکس


خبرگزاری فارس بوشهر، مرضیه جهاندیده: ساعت 7 عصر فروردین، وقتی طیبه مرادی از درب منزلشان در خیابان شهدای گمنام شهر اهرم در استان بوشهر از ماشین پیاده می شود، تا درب را باز کرده و داخل شود، ناگهان مورد حمله دو سگ ولگرد قرار می گیرد.

شوکه می شود و شروع به جیغ و داد می کند.

صدای پارس این دو سگ، چند سگ دیگر را هم به محل حادثه می کشاند.

طیبه زیر دست و پای سگ ها فقط جیغ می کشد و تا جایی که توان دارد فریاد می زند بلکه فریاد رسی پیدا شود.

بعد از حدود 10 دقیقه همسایه ها متوجه شده و خودشان را به کوچه می رسانند و به زور سگ ها را متواری کرده و طیبه مرادی را در حالی که غرق خون و زخم است به بیمارستان می رسانند.

دکتر با دیدن شدت و گستردگی جراحات دستور بستری شدن می دهد ولی طیبه به دلیل ترس از بیماری کرونا موافقت نمی کند در بیمارستان بماند اما هر روز به آنجا مراجعه کرده، چند ساعتی بستری می شد و داروهای لازم از جمله آنتی بیوتیک دریافت کرده و به منزل برمی گردد.

به علت شدت جراجات از درج تصاویر دیگر معذوریم با تمام اینها اما زخم ها دچار عفونت می شوند و خدا می داند چه می کشد تا عفونت بهبود می یابد.

از آنجا که شهرداری متولی جمع آوری و سامان دادن به معضل سگ های خیابانی است، خانم طیبه مرادی از شهرداری اهرم شکایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| روایت دردناک جدال با مرگ در درگیری با سگ های ولگرد+ عکس

فارس من| روایت دردناک جدال با مرگ در درگیری با سگ های ولگرد+ عکس